سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر امروز

جور دیگر باید دید

12 فرودین عصاره تاریخی ، سراسر خون و شهادت و تبلور آرمان خواهی و اسلام خواهی ملت غیور ایران بود که با تصمیم قاطع ایرانیان و با گفتن آری،جمهوری اسلامی را در راس امور کشور خود قرار داد.12
در روز  12فروردین58 مردم ایران به یک نظام که بر پایه تفکرات منطقی انسانی و  با پشتوانه وحی الهی است رای دادند و نه به تفکراتی که اکثرا سرمنشا آنها تخیلات و تمایلات انسانی و بدون در نظر گرفتن خالق یکتاست.
در سال 1358،ملت ایران ، اولین نظام دینمدارانه ،برای اداره کشور را به جهانیان معرفی کرد.

امروز ،جمهوری اسلامی،‌ قدرت خودش رو به دشمنانش نشون داده و آنها رو  از رسیدن به امیال پلیدشون ناامید کرده است و به این دلیل است که آنها مجبور به توسعه دشمنی و استفاده از روش‌های پلیدانه‌تر شده‌اند.تو اون روزها خیلی راحت تر از الان می‌شد ، دوست رو از دشمن تشخیص داد. عقاید و نظرات واضح‌تر از امروز بود.

اگر در روزگاری ،دشمنان این نظام به صورت علنی به رویارویی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی می پرداختند،امروز علاوه بر رویارویی علنی ،بصورت پنهان و خاموش شروع به مبارزه وتلاش در جهت براندازی و یا حداقل کمرنگ یا بهتر بگویم بی‌رنگ کردن اهداف جمهوری اسلامی هستند.
مجموعه تلاش‌ها واقدامات و مبازاتی که بر علیه این نظام صورت گرفت،هر کدام به تنهایی می‌تونست ملتی رو از پای در بیاره ولی به لطف خداوند هنوز جمهوری اسلامی در ایران برقرار است و هر روز قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

اما باید مواظب بود. مواظب کسانی که لباس اسلام ،لباس ایمان ،لباس مجاهدت را بر تن کرده اند و می‌کنند ،ولی در عین حال برای بی‌اعتبار کردن نظام جمهوری اسلامی کوشش می‌کنند.
همون‌هایی که در شهرمون دزفول به عنوان اصولگرا و پایبند به نظام ، نماینده مجلس می‏شوند و به مجلس می روند و نان این نظام را می‌خورند ولی پس از انتخاب ،قبل از اینکه به فکر تلاش در جهت استیفای حق موکلینشون باشند،به فکر راضی نمودن بعضی گروههای مخالف نظام از خود می‌شوند تا جایی که در بعضی محافل این را مطرح می کنند که نظام ما نه اسلامی است ونه انسانی. و حالا باز هم با فریب افکار عمومی و دادن وعده و وعید به افراد و گروههای مختلف، برای چهار سال دیگر  یکی از صندلی‏های سبز مجلس را مال خود کرده‏اند.  ان‏شاءالله که خدا به خیر بگذرونه.

باید بیدار بود. چشمها را باید شست .
امروز نمی‌شه مثل سال 1358 به اطراف خودمون نگاه کنیم.  جور دیگر باید دید.

نگاهمون باید به همراه آگاهی بیشتر و از منظری بالاتر باشه تا خدای نکرده در این حمله دشمن غافلگیر نشیم.

 به گفته امام خامنه‌ای  : « پیشرفت جمهوری اسلامی جز با آگاهی مردم ممکن نیست » .

و در پایان قسمتی از پیام حضرت امام(ره) در اعلام روز جمهوری اسلامی:
صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگهدارند، روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست، جانشین آن گردید. هان ای ملت عزیز که با خون جوانان خود حق را عزیز  بشمرید و از آن پاسداری کنید و در تحت لوای اسلام و پرچم قرآن ، عدالت الهی را با پشتیبانی خود اجرا نمایید ...                                  (صحیفه نور ، ج 3 ، ص 483)


[ 87/1/12 ] [ 12:38 صبح ]
تصویر روز
ن