سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر امروز

آقا جون ، روزت مبارک

این روزها اگه یه سری به  بازار شهرتون زده باشید، حتما شلوغی اون رو احساس کردید. افرادی رو  که برای خرید هدیه واسه پدر و یا شوهرشون ،ساعت‌ها وقت میزارن و بعضی‌هاشون چقدر حساسیت به خرج می دن که نکنه مقبول واقع نشه.
اما شاید خیلی هامون غافل از این باشیم که اگر این روز رو ،روزِپدر نامیدن،یک  دلیل کوامام زمان(ع)چیکش اینه که امیر المومنین(ع) هم واسه بچه‌های خودش و هم واسه دیگران،علی الخصوص یتیمان ،نقش پدر و سرپرست رو داشتن.که متاسفانه اکثر مردم اون زمانه این رو درک نکردن، تا زمانی که ایشون رو از دست دادن.
نکنه امروز هم ما ولیِّ امرمون،امامِ زمانمون رو فراموش کرده باشیم.نکنه آقایی رو که مطمئنا تو موقعیت‌های مختلف نه تنها دست ما بچه‌شیعه ها بلکه دستِ بشریت رو گرفته و کمکشون میکنه ،فراموش بکنیم.نکنه مولایی رو که مثل یک پدرِ مهربون ،همیشه به یادمونه و از غصه ما غمگین و با شادی ما شاد میشه رو فراموش بکنیم.
خوشا بحال اونهایی که تو این روزها قلبشون رو تو دستشون گرفتن و با تمام وجود و احساس، به این نشونه که میخوام از این به بعد زندگی و حیاتم در مسیر تو و برای رسیدن به خدا باشه. به عنوان هدیه تقدیم آقا میکنن.


[ 87/4/26 ] [ 12:0 صبح ]
تصویر روز
ن