سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر امروز

نظرتون راجع به سربازی چیه؟!!

اول از همه بهتون بگم که من عازمم. با اجازتون باید برم سربازی.دیگه موقش شده که موهای سرم رو بزنم وآش سربازخونه  رو بخورم.
چند روز پیش داشتم فکرم می‌کردم که حالا این چه کاریه،درسته که کشورمون سرباز نیاز داره،افرادی رو میخواد که امنیت
ایجاد کنن و... ولی چقدر خوب می‌شد که من یک جوری معاف می شدم،آخه هوا داره گرم میشه،تو آموزشی اذیت می‌کنن و...(این جور حرفا).سربازی
تو این عالم بودم که ، یاد شکایتهای امام علی(ع) تو نهج‌البلاغه از مسلمونای زمان خودشون افتادم که می‌گفتن وقتی شما رو به جهاد دعوت می کنم،اگه تو زمستون باشه می گید هواسرده و اگه تابستون باشه می‌گید هوا گرمه و...وخلاصه به هر بهونه‌ای میخواید ازمسئولیت شونه خالی کنید.
با خودم گفتم ،نکنه آقا بیاد و ازمن که خودم رو شیعه‌ی ایشون میدونم کاری بخوان، اونوقت من براشون بهونه بیارم و عدم حضورم رو توجیه کنم.

خلاصه کنم حرفام رو که ، با خودم قرار گذاشتم ،تو این مدت خدمت سربازی تمرین کنم سرباز امام زمان (ع) بودن رو،تمرین کنم پا روی نفس گذاشتن رو و تمرین کنم خاکی بودن رو.

حالا،زمانی که موهام رو کوتاه می کنم به این نیت این کار رو انجام می‌دم که مثل حاجی‌هایی که خانه خدا می‏رن ، پلیدیهای فکری رو از سرم بیرون بندازم و اگه سختی می‌کشم،اون رو به امید قوی کردن اراده و بالا بردن استقامت برای حرکت به سمت خدا تحمل کنم. به این امید که روزی به درد آقامون بخورم.
-----------------------------------------------------------------------------------
پ.ن.
1- من از اون دسته آدمها نیستم که معتقدند سرباز آقا بودن یعنی کار نظامی کردن بلکه در هر جایی و در هر زمینه‌ای می‌شه بعنوان سرباز کار کرد.
2- سعی می کنم در اولین فرصت دوباره بهتون سر بزنم.
3- اگه بدی از من دیدین یا شنیدین یا... به بزرگواری خودتون حلالم کنید.
4- خیلی خیلی دعام کنید.


[ 87/2/2 ] [ 6:37 صبح ]
تصویر روز
ن